Strategie
“A goal without a plan is just a wish”, zo luidt één van onze kerngedachtes. Het bepalen van een online strategie is vergelijkbaar met een sportseizoen. Het ultieme doel is het kampioenschap en zowel voor aanvang als tijdens het seizoen worden keuzes gemaakt om dit doel te bereiken. De voorbereiding is doorslaggevend en bepaalt het fundament voor het verdere verloop van het seizoen. Niet alleen de huidige selectie wordt geanalyseerd maar ook de concurrentie. Op basis daarvan gaat technische staf aan de slag met het smeden van een effectieve strategie en het beste team. Kortom, aan de hand van het doel en de middelen wordt een plan opgesteld dat leidend is.
Zo geldt dat ook voor online optimalisatie. Er zijn zoveel variabelen, constanten en mogelijke scenario’s dat een strategische werkwijze noodzakelijk is voor een succesvol verloop. Omdat Qreativ voorziet in alle denkbare internetbehoeften, hebben wij een goed zicht op een efficiënte invulling van een doeltreffende strategie. We zijn immers bekend met alle facetten die komen kijken bij het realiseren van een internetmarketing gerelateerde doelstelling. Onze online strategen stellen graag een plan voor je op en garanderen resultaat aan de hand van meetbare doelstellingen.
“A goal without a plan...
...is just a wish“
Samen met Qreativ een strategisch
plan opstellen om je wensen te realiseren?
Klik hier om een gesprek aan te vragen!
Meten is weten
Wanneer je geld investeert in een online campagne wil je er zeker van zijn dat de gekozen strategie zich ook terugbetaalt. Om deze reden draagt Qreativ te allen tijde zorg voor meetbare doelstellingen met aanwijsbaar resultaat. Tools als Google Analytics en Adwords bieden ons veel statistieken en inzichten die wij voor jou vertalen naar begrijpelijke rapporten. Aan de hand van deze rapporten zul je zien dat Qreativ zich sterk maakt een “return of investment” voor je te realiseren.